Jag skvätte bara på

Min spännande dag.

Jag ska först rabbla upp lite snabbt vad jag har gjort idag. Såg en föreläsning, var nere på stan för att möta upp Jonathan och sedan sprang jag vidare till den braiga butiken Clas Ohlsson, sprayfärg köptes. Jag åkte hem och testade om jag vågade "think outside the box", jag har varit så noga på senaste tiden att allt ska vara så perfekt och genomtänkt på tavlorna men nu smetade jag mer eller mindre ut färgen på tavlorna och sprayade massa färg och levde hej vilt :P Men vad snygga de blev! Tyvärr kan jag inte lägga upp dem på bloggen eftersom jag ska ge bort dem och denna personen är en flitig läsare av min blogg :P Mamma ville inte att jag skulle ge bort dem utan sa "behåll dem!!" Men de var ju direkt inte så svåra att göra så det går ju att göra flera. Mms:ade en bild till Christoffer för att undra vad han tyckte om mina verk och det slutade med att han definitivt vill att jag ska göra han ett par fast i blått. =) Så jag känner mig skapligt nöjd. Nu när jag ska göra de nya så vet jag hur jag ska göra för vissa saker kunde jag gjort bättre på tavlan men det är svårt att rätta till om man råkade göra fel, så tavlan ser helt enkelt ut som den gör nu, säkert bara jag som lägger märke till de små detaljerna :P

Imorgon ska jag upp tidigt för jag har fullt planerat på schemat. Först ska jag till Borensberg för att göra vårt grupparbete skapligt färdigt. Börjar jobbet klockan fyra och går till sex. Därefter blir det att åka hem en snabbis för att fixa till sig lite och ta någonting i magen med. Jag och Christoffer ska hem till Sara där vi har blivit ditbjudna så det känns jättekul. Det är ju faktiskt Valborg men det kommer inte bli nått drickande för min del med tanke på att jag har jobbet dagen efter på morgonen men kände mig heller inte så pepp på det :)

Jag ska ge älskling en liten puss imorgon för det måste han ju få när vi har vår månadsdag♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0