Jag kommer bli klar till kvällen!

Jag har pysslat med min hobby idag litegrann.

Just nu är min tavla på torkning, det som återstår är att måla kanterna och fixa till nitarna lite större samt en signatur. Den är klar sen! Jag är så imponerat av mig själv, jag har målat en tavla bara på en dag! Så när allt detta har blivit klart så ska jag lägga upp en bild så får ni se hur den blev innan ni går och lägger er =) Tanken är ju att detta skulle vara en serie med arga vovvar så nu har jag gjort det komplett. Undra vad jag ska ta och måla hänäst :P

Imorgon blir det att träffa Olle för att förhoppningsvis fixa allt till Uppsala. =) Nu ska jag messa lite med Christoffer =)

Inte längre ensam...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0