Jag har fått tid att blogga :P

Då har jag hittat en lucka i min kalender då jag har tid att skriva ett inlägg.

Som sagt jag har fullt att göra denna vecka så förvänta er inget storartat i min blogg. Dagens bestyr har bestått av en relativt lugn dag där vänner och älskling ingår. Men nu till kvällen så ska jag sätta fart med lite skola samt att tänka på en massa saker. Tur att jag har älskling som kan komma och ge mig energi åt de dagar då jag känner att det känns jobbigt. Just nu vill jag att vi ska flytta ihop så vi kan se varandra varje dag för det är grymt svårt att va en dag utan varandra :P Men som sagt jag får mycket stöd av honom för att klara av mina dagar och han får mig verkligen avslappnad, något som jag behöver känna.

Denna person är mitt allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0