Jag gillar aktiva dagar =)

Massa stoj har jag gjort idag.

Det första som gjordes var en tur till skolan där man inte vet om man ska bli arg eller tycka det var skönt. Tror jag är arg, tekniken strulade och varför kan folk inte se till att allt är fixat tills vi kommer och ska ha vår lektion? 40 minuter tog det innan vi fick igång nått. Suck...
Vidare så drog jag till gymmet och gick på alla de där maskinerna som fanns det och tog en genomkörare ^^ Man känner sig så fräsch och så nöjd med sig själv när man har tränat och öppnar dörren ut till den strålande solen sätter på sig sina solglasögon och vad blir man tvungen till att göra då? Jo springa som en galning för att hinna med bussen som man ser komma i en rasande fart :P Kom i alla fall hem och la mig i soffan och tog mig en liten lur. Ner till stan sen för att fika med tjejerna och vi bestämde en massa kul!! :D Ullared!!! :D Sen blir det fest med snart! :D Ja en himmla massa skojsigt.

Detta var höjdpunkterna med denna dag och imorgon blir det en tur in till Linköping för skojs skull senare på dagen. Det blir sedan dags att tänka över hur jag vill att min helg ska se ut. Jobb i vanlig ordning och sedan blir det att se älskling. Söndagen är mer eller mindre osäker.

Det sista jag skriver nu innan jag stänger av min laptop blir att säga att även om vi sagt till varandra att vi ska berätta om allt och alla aktiviteter som kommer att ske så blir det på nått sätt att jag sabbar allt. Ibland känner jag att du blir besviken på mig eller att du blir ledsen för
Fuck this, jag kan inte få ur mig det som jag känner jag behöver få ut. Gick inget vidare bra. Säger godnatt istället. Mos!

Brudarna

 

Och jag!


Kommentarer
Postat av: Sassa

Ajemen ! Ullared och fnitter för Olle och sen fest!

Ni får hjälpa mig och fixa lite så tar vi med din karl som sagt och sen min och så någon till fröken O kanske!



Hade fint och du vet var du når mig om det är något!

2010-04-16 @ 11:27:54
Postat av: Ellabella ;)

Jag vill juuuu oxå åka till Ullared =( Hoppas ni får det skoj/kram ella

2010-04-16 @ 12:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0