Full fräs

Den som inte menar att jag inte är aktiv skulle få stryk :P

Upp tidigt imorse, var ett tag sen jag hoppade ur sängen i skaplig tid så att säga :P Åkte in till Borensberg för att göra lite grupparbete, kom sedan hem och efter en stund så mötte jag upp Ella, Daniel och Nikolina där det blev en liten fika. Anna var tydligen sjuk =( Gick hem (för det är ju sååå långt hem till mig :p) och pratade lite med älskling på vägen, skönt att ha gratis så man kan prata hela vägen =) Nu så är det dags att ta tag i lite tänk eftersom jag ska dansa imorgon på en skola med barn så gäller att tänka ut nåt som inte är allt för svårt. Musiken är dock fixad men inte själva dansen. Ja så det kommer nog bli lite intressant imorgon hur allt kommer att gå till. Men innan det så är det upp tidigt då jag ska befinna mig på sporthuset för att ha en tre timmars gyminstruktion för att lära upp mig själv ^^ Hmm frågan är när jag ska hinna att käka :P Kanske hinner åka förbi stället där dem gör ostburgare för att klämma i mig nått :P Ska verkligen bli skönt när det sen är fredag då jag behöver en dag off och få ta det lite lugnt för nu har det bara varit en massa hets varje dag.

Känns som man tar ut sig fullständigt om dagarna så man vill bara komma hem och falla in i sömn :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0