Ett trött inlägg

Oj uschabuscha så trött och sliten jag är.

Idag har det varit full fräs. Klev upp och åkte och gjorde en intervju med en butikschef för vårt skolarbete, sedan matade jag fiskarna, åkte och träna, hämtade ut tågbiljetterna och åkte sedan hem. Stannade i huset en timme innan det var dags att åka ut till sommarstugan för att arbeta lite i tädgården. Tog bilen hem till stan igen, hade precis tagit av mig skorna och vad händer då? Telefonen ringer... föräldrarna hade skickat med mig deras bilnyckel på nått lustigt sätt så jag fick ta på mig skorna och åka dit och ge dem nyckeln! Liksom 1,5 mil bilresa igen...

Nu ligger jag i sängen som jag ofta brukar göra när jag bloggar, typ det sista jag gör innan jag går och lägger mig. Jag har spanat runt lite på tradera och hittat en jättebra uppfinning! Någon dag ska jag köpa hem den där =) Kanske inte denna månad. Ska slå på ett avsnitt supernatural och samtidigt messa med min pojkvän. Bra kväll det här. Ska berätta imorgon för er hur min vecka ser ut. Har en massa planerat som vanligt =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0