Ett nytt hopp =)

Lite jobbig och pirrig dag men nu kan man koppla av ett tag.

Ja men jag måste ju säga att en hel del har hänt idag. Tidigt på morgonen så tog jag och älsk en Pingismatch. Årets första, så tuneringen har startat! =) Åkte till skolan och hade like juridik och sedan några ärenden som bestod till exempel av att mata fiskar ^^ Jag med hjälp av älskling fick igång min moped! :D Tog ett tag men det gick =) Nu kan ju jag ta massa turer ut till älsk i Fågel :D

Jag har en del roliga saker att göra imorgon =) Ja skolan ser jag inte fram emot men det är ett måste. Eftersom jag slutar tidigt så kommer jag att åka till gymmet =) Jag ska träna i maskinerna och utförligt skriva ner alla tänkbara senario som kan uppstå =) Jag ska ju snart börja med instruktionerna så måste ju vara helt säker på det jag gör =) Sen fika med brudarna! :D yepp så mycket skvaller som vi ska snacka om :P

Tack babe för ditt stöd idag =) Skönt att du finns och skönt att vi kunde nästan hand i hand småhoppa av glädje i solens skinande strålar =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0