Denna helg slut

Så var det med det.

Helgen slut nu då. Jag har haft det bra måste jag ta och säga. Jag har jobbat och tjänat in pengar och sett älskling nu i tre dagar =) Underbart. Det var jättelängesen som vi kunde spendera en såndärn långhelg. =) Jag har också plockat tussilagosar och hittat 3,50:- i pant =) Nu ska jag se lite vampire och sen snussa. Svårt att slita sig ifrån roller coaster som jag och älskling flitigt spelar just nu :P Är lite arg på att jag inte kunde måla en snygg vovve så jag får ta nya tag imorgon med det projektet. Upp tidigt som vanligt för att åka och träna! =)

Godnatt på er snyggingar! Lek och smek!

Tack för att du finns och är min ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0