Dagen blev lyckad tillslut!

Mitt humör har gått upp och ner.

Jaa jag startade av att va arg, men som tur var så slutade det i lättnad och nu är jag bara glad =) Jag säger bara skönt!!!!! Slippa det där bestyret och uppoffringen. Men tänker inte gå in mer på det utan de folk som vet vad jag har varit orolig över är de som bara behöver veta att allt har löst sig nu. =) Sen det som gjorde att den här dagen blev ännu mer räddad var ju såklart fikat med Sara och Olle =) Vårt lilla mys liksom =) Hämtade ut mina skolböcker på posten och har redan läst 100 sidor i marknadsföringsboken! =) Den var intressant och mitt mål är att ha läst ut alla tre böcker på två veckor!! Ju tidigare man blir klar destå mer avslappnad kan man bli.

Morgondagens planering består av ett besök av älskling på morgonen och sen snabbhandla med Linneá eftersom vi ska ha en parmiddag på Påskafton =) Det kommer bjudas på go mat vågar jag hoppas på =) Sen så blir dagen till vad jag gör den till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0