All about...me

Ja jag funderar över om denna dag blev som jag hade tänkt mig.

Svaret; nej jag tor inte det. Började i alla fall som planerat, jag träffade älskling på gymmet för vi skulle träna lite. Vi åkte hem till mig där vi pratade och lagade en sockerkaka. Sedan så pratade vi ännu mer och jag skjutsade hem älskling. Då tänker ni nu då, vad var det som gick fel? Jo jag är för komplicerad så ingen kommer förstå sig på varför jag inte är fullt så positiv varför denna dagen inte var perfekt. :P Men tur att älskling kan läsa av denna komplicerade sak och göra så att denna tjejs dag blir som normal igen.

Jag drog de sista penseldragen på min vovve innan jag släkte ner huset. Imorgon blir det en signatur och sen täcka över några ställen på tavlan som jag råkade sulla på :P Typiskt mig helt enkelt. Då är det dags att starta upp ett nytt projekt och har inte riktigt bestämt mig vad jag ska starta upp...

Några saker som jag längtar efter:

- Få mina färger som jag beställde.
- Ut på krogen så man får inviga mina nya slampskor ^^
- Påbörja mitt nya konstverk, men till det behöver jag ha en större tavla :P
- Skapa ett bättre system på mina målargrejer, fungerar inte att ha allt i en stor påse bara :P

- Sova hos älskling!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0