Ytterligare en lustig grej med mig.

En rolig grej som hände när jag gick på gymnasiet. Vissa kan bli förvirrade när det kommer till mitt utseende, jag ser faktiskt inte så speciellt svensk ut med mina mörka ögon, mörkt hår och min gyllenbruna hud. Men i alla fall, den dagen var det några gästföreläsare som förespråkade om att vi ska ta och tänka på hur vi reser mellan olika destinationer. Jag fick då en fråga. "Du där, hur gör du när du åker tillbaka till ditt hemland? Åker du flyg eller?" Alla i den gruppen föll i garv eftersom de visste att jag var helt och hållet svensk. "Öhhh vad menar du?" "Ja hur gör du för att åka hem?" "HAHAHA jag är redan i mitt hemland," "Neh lägg av, du är ju inte svensk!" och så typ vägrade han lyssna på mig och jag blev bara irriterad. Hahah detta vara bara ett exempel på folk som har gjort samma tabbe :P

Kommentarer
Postat av: Olle

hahahahah älskar den händelsen hahahah

2009-10-01 @ 09:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0