Vilka glada nyheter, not!

Kom precis hem ifrån Linköping käkkirurgi, inga roliga nyheter precis.

Hjälp vad jag kommer att vara nervös, är redan nervös inför det här. Den 4 november (dagen efter min första tentamen) kommer jag att få åka tillbaka dit. Tur att jag har stort förtroende till den där läkaren, han var jättebra och väldigt lugn men endå lite rolig och förstående.

Innan ingreppet:
- Lugnande medel som får mig att tappa tidsuppfattningen och får minnesluckor.


Under ingreppet:
- Bedövning.
- De gör ett snitt.
- De slipar.
- De sågar tanden i delar.
- De börjar dra ut.
- De syr igen.

Efter ingreppet:
- Jag får vila i en timme så de ser att jag kan stå på mina ben.
- Jag får hämta ut medicin som jag ska käka under ca en vecka.
- Jag kommer se ut som en hamster, kommer svullna upp så mycket.
- Jag blir gul och blå från kinden och troligtvis ner till halsen så ser ut som jag har blivit misshandlad.
- Får käka lätt rinnande äcklig mat.


Jag är inte glad idag =( ska på ytterligare ett jobbigt ärende senare idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0