Min nya designade blogg!

Välkommen till min nya blogg!

Kolla vilket jobb jag har gjort! Tyckte inte alls om min förra blogg, den var så tråkig på nått sätt. Jag tog mig då i uppgift att försöka koda en ny blogg som är precis Cissi-anpassad. Det var bökigt i början men såfort jag hittade min huvudbild så var det lätt att göra ett tema efter det. Men jag är i alla fall jättenöjd!

Idag så har jag tills nu suttit och pillat med bloggen, hahah jag måste ju påpeka att det bara tog mig två dagar och fixa till den ;). Ska sätta på en föreläsning nu och läsa i min marknadsföringsbok något halvt kapitel eller så långt jag orkar. Vore bra om jag plockade ihop mina saker i mitt rum för imorgon kommer städerskan. När pappa kommer hem så ska han få lite paket för det är födelsedagsdax idag.

Imorgon ska jag få träffa älsklingen igen, vi verkar ha ett projekt pågång - kul! Jag vill också förnya lite ^^

Mos!


Kommentarer
Postat av: Ronja

Riktigt nice!

Önskar jag kunde sånt, min blogg är inte alltför rolig den.. ^^

Kram

2009-09-17 @ 21:23:31
URL: http://ronjae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0