Tjoflöjt

Klart det är dags att ta och blogga nu igen! =)

Fick inget samtal igår så ringde upp själv för jag tappade tålamodet. Direkt efter det så åkte jag ner till stan och jag och Clara steg in i affären, snacka om att behöva marknadsföra sig själva för att ens lyckas övertala dem att ställa upp på en intervju. Men på fredag blir det jag som åker dit och ställer frågor.
Äntligen fick jag sedan träffa Christoffer, men hur kan man komma först hem till mig om han cyklar och jag har bilen?! Men det vart en mysig kväll, matlagning med hemmagjord bearniese sås, fick dock göra om den eftersom jag sabbade den =( vaddå hälde för fort? Men det gick till slut och älskade kycklingen fylld med ost och örtkryddor lindad med bacon omkring =) Till det blev det kort men gott potatismos i ugnen, vill inte ge mig på att stava vad det egentligen kallas :P

Vaknade upp i älsklingens famn runt tio men vi klev upp vid elva. Han åkte hem vid tolv och nu sitter jag bara själv i ett ensamt hus och inte gör ett dugg. Kanske ett perfekt tillfälle att plugga? Får se att göra några uppgifter i alla fall.



Bara för att du är så jävla perfekt! Älskar dig! Thanks för alla bilder btw ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0