Tacos

Längtar till kvällsmaten för det blir nämligen tacos!

Ja efter att älsk hade åkt har jag spenderat tid med att måla på tavlan han kommer få. Den är jättesnygg! Synd bara att jag inte kan lägga upp den för att visa er. Läst fem sidor i skolboken innan jag somna och tog en siesta istället. Väldigt farligt att lägga sig i soffan och läsa, brukar inte sluta väl. Just nu längtar jag till kvällsmaten för det blir tacos! =D Ska testa en nyhet som jag är intresserad av nämligen ostdipp! Älskar ju ost så hoppas att detta kan va en liten goding. Kvällen som återstår blir att se teve för finns en massa roliga program som går ikväll. Kommer sova så oroligt inatt eftersom jag ska göra ett besök på käkkirurgin imorgon bitti... Help me.


Kommer jag digga eller dissa den här?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0