Små saker dyker upp hela tiden

Det måste vara roligt för er att se att det efter varje dag har växt fram någonting mer på min blogg.

Woho det växer fram mer och mer på min blogg. Den börjar bli så avancerad liksom ^^. Om ni inte har märkt så finns nu en signatur i slutet på varje inlägg. Kanske skulle förklar mig för dem som inte fattar varför jag skriver Mos. På nått vänster i mitt liv så höll jag och Olle på med lite ordsspråk, liksom mos är ju som potatismos :P Men i alla fall så blev det så att vi började skriva Mos istället för hejdå. Så kort och gott menar jag hejdå, så då har alla fattat det bra bra. Det går nu inte heller att kompiera nått från min sida, bilder och text så glöm det. Men det finns ju smarta ass som självklart kan komma runt spärren men kul att reta er med en liten jobbig vägg så kanske ni håller er borta ;)

Tillägnad älsk: Våra läppar möts och vi går lös.


Kolla nu in signaturen! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0