Roliga påståenden

Haha ja måste ju säga att det var lite roligt.

Roliga frågor med mina ärliga svar.



Vem skulle du helst hångla med: Gudrun Schyman, Brad Pitt eller Chewbacca i Sjärnornas Krig?
Kärringen, breda pitten eller den håriga besten? hmmmm är rädd för alla :P

Vad skulle du göra om du var Ernst Kirchteiger för en dag?
TA PÅ MIG SKORNA! HATAR HONOM, SNACKA OM ÄCKLIGT AV ATT FÅ VARA I HANS KROPP.... :S

Vad skulle du göra om du var Kishti Tomita för en dag?
Göra henne en tjänst och färga om håret.

Du måste välja: springa naken genom stan i högklackat eller sommarjobba som kloakrensare?
Var det någon som sa högklackat?! :D Självklart! Jag har ju en sååå sexig kropp liksom :P

Du måste välja: ha röd hockeyfrilla i ett år eller tatuera in en sol på röven?
Åh jag gillar sol så tar det ^^ Den kan man ju gömma under trosorna, svårt med håret.

Vad skulle du göra om du var osynlig för en dag?

Åh vad jag skulle vilja smyga på folk i deras hem plus att gå in i en massa affärer och bara vandra ut med en massa kläder och skor, ingen kan ju se vem tjuven är ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0