Nu vill jag bara ha en lugn lördag.

Hit och hit hela dagen, nu ska jag inte röra mig en meter.

Brakade loss på jobbet på förmiddagen, shit så många! Blev fullt där inne, 21 pers plus en massa mammor också :P Men ja det gick skapligt bra och jag tror nog mitt pass uppskattades. Efter det var det ut till stugan för att leverera bröd till föräldrarna samt jag krävde en lunch haha. Var där ute och satt i solen mestadels och nu så drog jag och Ricki in till stan där jag nu kommer befinna mig hela lördagskvällen. Hör min planering; en dusch, lite mat, tevetittande, bloggande, hmmm ja denna del är inte så rolig kanske men en swotanalys måste göras. Kommer nog ta en Magnum med!


Nej jag vill inte åka till nån och ingen ska komma hit, vill vara ensam och så är det. Sluta fråga om jag vill hitta på nått för jag är för trött ikväll, tack för att ni är snälla men just nu - nej tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0