Now we talking

Upp tidigt, iväg tidigt, åkt långt, jobbat hårt men resultatet kanon.

Stort projekt pågång under denna dag. Cykeltur ut till Bråstorp för att fixa färg och penslar och sedan hem till skrubbet som inte längre är skrubbet! :O

Målningen tog en hel dag såklart men att resultatet kunde bli så bra visste jag inte, men allt breodde på mubleringen. När Cissi kommer och bossar så blir ju resultatet bra måste jag ju erkänna. Vilken rymd det blev i rummet! Men bara för att målningen är över så innebär det ju inte att det är klart för det, lite inredningsgrejer ska köpas. Det finns en hel vägg som man kan jobba med! Där kommer det komma upp nått inressant om några veckor.
Jag kom hem runt halv åtta och direkt upp till köket för jag var hungrig! Satte mig vid datan där jag har fått lite musik att lyssna på och nyss så har jag gjort klart allt jag behöver inför jobbet imorgon. Man jobbar ju bäst när man har press. Nu så ska jag ta mig en lite skön dusch, massa målafärg på kroppen.

Planering inför helgen:

Lördag
>Jobbet.
>Hämta Ricki.
>Göra Swot-analysen.
>hemmakväll?

Söndag
>Kalas.

Jag kan berätta att jag har skapligt ont i knät nu, aj. Kul imorgon när jag ska jobba.







Mmm lägger upp denna bilden på skrubbet för måste ta med mig en bättre kamera så jag kan fota fina bilder på skrubber i bättre kvalitet så det inte ser så skrubbigt ut liksom ;) Men porrlampan är ju för vacker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0