Min dag idag

Då ska ni få höra vad jag har haft för mig denna torsdag.

Vaknade upp med min älskling bredvid mig i sängen. Satte fart med dagen genom att hoppa över frukosten och gå direkt på lunchen. Jag har lagat min allra första brunsås själv! Det är nått som jag aldrig har kunnat förut. ^^ Lite tevetittande och lite annat mojs och tillverkning av en kossa! hahah klura ut vad det kan va för nått. ;)
Hämtade posten förut och vad fanns inte där om ett kuvert till mig? Tele2 abonnemanget hade dykt upp, hahah skickade ju in det igår, snacka om att det gick fort. Men kul att de inte skrev när teleporteringen skulle äga rum.

Känner mig lite hungrig och sen så ska jag ta och blogga lite mer när min fantasi har kommit tillbaka igen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0