Men kom igen nu.

Ring telefon ring!

Sitter och typ stirrar på mobilen, väntar ett samtal om att få åka ner till stan och intervjua ett företag. Men nu har klockan dratt över för mycket tycker jag. Skulle ju få se älsk vid tre men det har ju nu blivit framflyttat, nu vet jag inte när jag får se honom! Vill ju se han nu...

Satt igår kväll och läste lite, man kan finna väldigt klocka ord i marknadskommunikationsboken. På nått sätt så känner jag igen mig (a). Gillar min skolbok faktiskt, mycket intressant läsning!

"Det kan ligga både personliga och sociala motiv bakom shoppingbenägenhet. Konsumenter tycker om att handla eller att  vara i butiker som ren förströelse eller nöje, för att belöna sig själva och för att studera nyheter och trender."


Såhär vill jag att det ska va, jag och mobilen tryckt mot örat.


Kommentarer
Postat av: Sofia/Olle

Hahaa det var bra det där om shoppingbenägenhet =P, jag är shopping sugen!!

2009-09-22 @ 13:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0