Kvällsfunderingar

Kommit tillbaka från min härliga dusch och krypit ner under täcket.

Nice att få känna sig fresh så att säga. Känns ännu freshare att ha smörjt in sig i en brun glitterfärg. Japp jag vill va brunare längre eftersom jag tyckte inte denna sommaren räknas som en sommar på grund av det roliga vädret. Men som sagt, ligger nu under täcket mitt (vet nog en som vill ligga med mig här under också) och funderar så som jag brukar göra innan jag ska sova. För det är straxt dags att släcka fast klockan inte är mer än 00.08. Tänker på massa saker som morgondagen, den förskräckliga onsdagen som kommer att komma, att jag kanske måste ta tag lite mer seriöst med mitt studerande - läsa mer varje dag. Shopping är nått som flyger förbi i mitt huvud också ;) Men varför är det jämt så att jag tänker mest på Christoffer?! Kan det va så att jag tänker på honom för han är den mest perfekta underbaraste kille jag någonsin har träffat? KOM TILL MIN SÄNG NU!

Nattinatt på er, ni hör mer ifrån mig imorgon såklart!



Ja nu får man hitta andra medel för att fortsätta vara brun.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0