Klart man vistas nere på stan när det är löning!

Var riktigt höstklädd idag för jag var bara tvungen att pröva mina nya höststövlar!

Skulle ju ner på stan för att få intervjun med företaget, men självklart så var hon hemma på grund av vård av barn. Typiskt! Nu får jag försöka att jaga henne imorgon eller så blir det helt enkelt att vi byter företag! Börjar bli arg på det här stället. Snacka om att det var en massa folk på stan idag! Löningsdax och klart jag med har fått pengar, hittade en sak på rean också så blev ett sånt därnt dumt impulsköp. Snacka om att jag har blivit helt galen i svarta tunna strumpbyxor!!! Har drömt om sånna inatt så var ju bara tvungen att ha sånna idag, sen så gjorde jag premiär i mina nya höstskor! Nu anser jag ta mig fan att det är höst eftersom det blåser som attans ute. Riktigt nice ^^ Kom hem och då rullade jag äntligen ner min moppe till macken. Fanns ju ingen luft i däcken så fyllde på och körde hem där den fick sig en liten tvättning. Den kommer nog sova gott i natt av all kärlek den har fått.



Skor och tunna strumpbyxor! Jag = GLAD!



Impulsköpet.


Kommentarer
Postat av: Christoffer

hahaha snygg bakrund med toan baby;) love yah(L)

2009-09-25 @ 17:45:42
Postat av: Anonym :P

Fina stövlar! Vart är dom ifrån?

2009-09-25 @ 23:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0