Klart du vill höra om min dag

Då ska vi se vad som har pågått under denna torsdag då...

Ja som ni har upptäckt förhoppningsvis och att alla har hittat till min nya blogg. Dagen har bestått också av pajlagning, läsning i min marknadsföringsbok - ett helt kapitel! Det var faktiskt intressant så det var därför det gick så bra och så fort. Haha sedan har jag inte gjort ett smack mer :P Men ibland får man väl ta och ha en liten lugn och skön dag?

Imorgon däremot händer det grejer!
Cykla till Byggmax för att köpa en massa målargrejer för imorgon åker målarbrallorna på för skrubbet ska bli no more! Muahaha känns kul att tortera skrubbet! När jag kommer hem sen så kommer det bli full fart med att fixa det sista inför jobbet, jo jag brukar vara ute i sista minuten. ^^


Fru marknadsföringsbok - min kära vän på 859 sidor engelsk text


Till sist en liten skriven rad som jag kom på inatt som tillägnas min Christoffer.

Stranden... den vackra stranden.
Där ligger det miljontals små små sandkorn,
alla där en i mängden,
jag jämförde mig själv som en av dem och
ingen brydde sig om mig.
En dag när solen var påväg upp så lyste den
extra starkt på ett sandkorn -
det var på mig.
Solen såg mig, hade lagt märke till mig,
verkade bry sig, förstod mig.
Sandkornet kände sig nu speciell och älskad.
Solen ger så mycket kärlek och jag vet att han
aldrig skulle sluta skina för mig. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0