Jaha vad ska man göra nu då?

Sitter här, står där, går dit, går tillbaka.

Jag har så tråkigt =( Inget att göra. Det känns jättetråkigt. Lika bra att gå och lägga sig nu om det endå inte kommer att ske nått mer ikväll. Inget roligt folk inloggade på datan, inget att se på teve fast jag är endå inte sugen på att se nått, tror bara jag är allmänt pratsugen. Men ja det kan vi ju ta och strunta i för som sagt det var ju ingen rolig inloggad på datan och jag har heller inga pengar på min mobil. Tredje gången gillt - jag har tråkigt.


Kommentarer
Postat av: Ronja

åhh, min Cissibrud, jag saknar dig ju!! När jag kommer hem till jul är det tjejkväll som gäller! Precis som på den gamla goda tiden i din bod med läckerhäcksväggen! ^^ (detta var kanske iofs det enda goda med den tiden ^^) Men allvarligt, helt klart ses alla fyra, okej?! :)

PoK

2009-09-29 @ 00:21:26
URL: http://ronjae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0