Jag lyckades till slut ragga upp någon!

Min helg såg ut att bli den tråkigaste helgen ever.

Anser mig mer eller mindre portad från min pojkväns boende eftersom han och en massa grabbar ska lana tors-sön. Får gärna komma säger han men hur roligt är det att ligga söt i hans säng och sedan inte får någon uppmärksamhet eftersom han bara kommer att titta på dataskärmen? Tack men nej tack. Så det innebär ju att jag hade en förskräckligt tråkig helg framför mig. Så igår jagade jag runt på folk som jag skulle kunna tänka mig att hitta på nått med, men svaren blev nej nej nej och en massa nej. Hoppet hade försvunnit nu. Men i morse fick jag höra att Olle var ledig på lördag så givetvis att jag bokade in henne! Nu kommer helgen kännas mycket bättre!


Kommentarer
Postat av: Olle =P

ja jag tyckte det var dags för oss att träffas hahah

2009-10-01 @ 09:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0