Ja nu måste jag allt få skäll

Fy så taskig jag var igår då. Bloggade inget knappt!

Ja förlåt för att jag inte uppdaterade nått igår, vet inte vad det var med mig. Tappade lusten totalt! :O Inte bra det inte, men idag känner jag mig normal så då blir det massa blogg. Kan väl bara säga lite kort vad som hände efter Linköping; var jätteduktig och såg på två föreläsningar. Ja jag ligger hur mycket efter som helst. Idag ska jag fokusera på att läsa ikapp alla kapitel. Har fyra att ta igen så det ligger på ca 200 sidor engelsk text, jippey. Men jag ska klara det! Ska inte somna på soffan som jag alltid brukar göra efter fem sidor ^^.

Planeringen för kvällen är den att bara vara hemma, läsa som sagt var, prata med älskling med och bara gå omkring i huset.

Ja nu är det slut på att vara en softpotatis!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0