Gosh

Sluta sluta sluta, tänk på något annat.

Jag saknar älsk! Inte lite utan jättemycketmassor! Kan helt enkelt inte sluta tänka på honom. Imorgon så ska vi träffas, men det är ju så långt dit. Har en jättejobbig natt som väntar ensam i min säng. Men jag får helt enkelt sluta tänka så och försöka se det positiva. Jag har ju liksom haft turen att hitta en sån här bra kille som jag nu har gjort, kunde ju liksom vara singel fortfarande. Jag har turen att ha upplevt dessa underbara stunder tillsammans med honom och fler lär det bli. Vi har vår månadsdag att se fram emot eftersom vi har då varit ihop i ett halvår! Kan ju rabbla upp lätt hundra saker men lite ska vi väl ha för oss själva hemligt, eller hur Christoffer? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0