Blev ett köp på stan också

Svängde ner på min cykel till stan, hände tre saker som kommer att nämnas.

När jag går där påväg till ett ärende som skulle göras ser man någon lustig typ kolla skitkonstigt på mig från busshållsplatsen. Det var ju Olle och Elin som satt där! Blev att jag fastnade hos dom i 30 minuter innan jag fortsatte gå mot mitt mål. Efter jag hade gjort det så gick jag av en slump in i sportaffären. Mamma hade tjatat på mig om att jag skulle behöva ett par gympadojjor. Men tror ni inte att jag hittade ett par? De var skitsnygga och nu blir mamma glad när hon kommer hem ifrån jobbet ikväll =) Sitter och väntar in älsk som ska komma om ca 10 minuter. Skönt med sällskap, känner mig inte så pepp idag precis så hoppas han kan muntra upp mig.


Mina nya pjucks - Reebok 499:- Team sportia.


Kommentarer
Postat av: jannica

Hejsan :)

allt bra med dig ikväll ?:D

2009-09-23 @ 18:47:14
URL: http://jaannicaa.webblogg.se/
Postat av: Anonym

tackar :) jag mår bara fint :)

vad ska du göra ikväll då ?:D

2009-09-24 @ 16:33:26
Postat av: jannica

kommentaren var från mig ;D

2009-09-24 @ 16:33:37
URL: http://jannica.webb.se
Postat av: jannica

jag ska se på idol :)

2009-09-24 @ 18:12:40
URL: http://jaannicaa.webblogg.se/
Postat av: Sofia/Olle

hahah pratade du med oss i en halv timme, det kändes verkligen inte som det.

snygga reebok ;)

2009-09-25 @ 09:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0