6 månaders dagen.

Imorgon är det en stor och händelserik dag som äger plats...

Imorgon är det faktiskt 6 månader sen som jag var singel. Jag minns så väl den där första kyssen mellan dig och som ägde rum den dagen mitt på din sängen när du satt bakom mig och sträckte dig fram <3. Minns alla de monster i magen min som blev helt vimmelkantiga de också. Som jag säger en stor dag i min värld i alla fall. Imorgon så skulle det ju helst vara underbart med något stort och papigt, såsom champange och liknande och massa sånt mys men vi kör på stilen att vi går och bowlar istället. Sparar det till de andra månadsdagarna eftersom vi faktiskt firar en onsdag så man får ju tänka på det med :P Men jag som är så bra på bowling kommer ju att vinna så jag hoppas du inte blir ledsen för det älsk. ^^

Bowlingduell äger rum i morgon. Om ni ska tippa så är ni verkligen kokosnötter om ni inte tippar på mig, det här vinner jag görlätt ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0