Såhär var dagen igår

Hann aldrig skriva nått igår så här kommer nu en sumering om vad som egentligen skedde.

Åkte ju till jobbet ganska så skapligt, jag förväntade ju mig att se CHristoffer där men ingen Christoffer var där. Tiden gick och ingen Christoffer syntes till. Cissi visste precis då att han i vanlig ordning har försovit sig. Om jag har tur så hinner han komma innan jag skulle åka hem. Tror någongång vid 11 att han klev in, bättre än aldrig säg. Passet var jobbigt att ha eftersom det var så jobbigt när man är förskyld, plus att det var så många som vart ledsna så jag fick ta tag i min mammaroll. Chillade med älsk i en halvtimme innan vi skiljdes åt. Jag kom sedan hem och sprang in i duschen och så äntligen la mig i min säng. Kunde tyvärr inte ta min siesta, somnade helt enkelt inte =( låg i två timmar och kunde aldrig falla i sömn.
Det var dags för mig att fixa till mig för utgång stod på planeringen. Olle och jag käkade på Texas, se bild nedan vad jag åt. Mumsigt värre. Vi gick sedan till Hallen där det till sist kom folk så att det vart lite roligare. Fy så kul det är att iakkta folk ibland, fanns lustigt folk där kan jag tala om :P Sen så är det morrrrr till en kille. Vart arg, ville inte att han skulle röra mig precis. Såg som vanligt en hel del folk som jag kände igen men blev att jag språkade lite med David mestadels. Kvällen slutade med att jag kom tillbaka hem till min säng :D Blev några rader till Christoffer innan jag somnade - sittandes! Hahah ja vaknade vid halv fem av att jag satt upp och att jag hade 3 missade meddelanden på telefonen. Men bra att älsk fattar att om jag inte svarar på ett tag så har jag somnat :P Kort och gott så var det min lördag!


Kvällen till ära - Jag =D


Mitt sällskap.

 

Goda maten.

 

Bara för att jag kände för att va VIP ikväll och tog nummer 1 såklart.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0