Ruggigt

Det är ju röd dag idag.

Jag jobbar inte idag =) Skönt med lite ledighet och kunde sova länge imorse. Jag har inte hunnit komma igång med dagen riktigt idag. Sitter och funderar om jag verkligen orkar ta upp anteckningsboken med handen och börja läsa lite :P Vet inte riktigt vad jag ska hitta på annars. Är inte sugen på ett dugg. Bara sugen på att träffa Christoffer. Men han ligger nog fortfarande och sover. Det är ju typ Halloween nu så hoppas det inte kommer några jobbiga barn som ringer på och tigger om godis för vi har verkligen inget sånt hemma. I sånna fall öppnar jag inte dörren :P Ja nej jag har inte så mycket mer att dela med mig så återkommer senare idag.

Den bjuder jag på :P Tudiluhu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0