Raden innan läggdags

Några kvällsfunderingar denna sista dagen på den här veckan.

Ja denna helg var som sagt perfekt, rolig och uppskattande. Sitter bara nu och tänker på hur glad jag är. En annan sak som jag funderar över är vad som händer denna vecka. Inte mycket med andra ord. Ska se vad jag hittills har kommit fram till:

♥ Måndag - Göra massa ärrenden, klipptid och köpa hårfärg & massa andra prylar till mig.
♥ Tisdag - Föreläsning på datan
♥ Onsdag -
♥ Torsdag -
♥ Fredag -
♥ Lördag -
Jobb
♥ Söndag -

Hahah ja wow vilken jobbig vecka jag har framför mig :P Får se vad som kommer att dyka upp. Jag ska i alla fall plugga järnet denna vecka så det måste jag ta och räkna in.

Men nu har jag inte så mycket mer att dela med mig om. Ska se ett avsnitt av terminator var tanken och sen drömma sött om min pojkvän i vanlig ordning. God natt med er alla då!

Nattinatt på er!


Kommentarer
Postat av: nathalieh

tja !

fin blogg du har.

hur är läget? :)

2009-10-19 @ 07:50:23
URL: http://sofianathalieh.blogg.se/
Postat av: emma

Hej!



Jag har nyligen startat en blogg som

handlar om Reumatism, för att det är

många drabbade och alla kan drabbas +

att jag är drabbad själv.

Jag vill ge kunskap till folk om den :)



Hoppas att du vill läsa min blogg,

om du undrat ngt, bara fråga :)

ha de bra / emma:D

2009-10-19 @ 11:44:01
URL: http://ebolmgren.blogg.se/
Postat av: emma

naww gullig du är :)

2009-10-19 @ 14:08:15
URL: http://ebolmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0