My darling

Halva dagen har spenderats med att älskling var hos mig.

Runt klockan 1 var det en liten söting som kom in genom dörren. Vi har faktiskt inte gjort så mycket fast vi hade förslag på ett schema. Vi åt och typ vilade, fick aldrig somna vilket jag fortfarande är lite tjurig över. Sova älskar ju jag att göra. Tog bilen hem till älsklings hus så han slapp att gå hem, nu sitter jag här och måste börja plugga. Ska se två föreläsningar idag, det är ett måste! Fy fan vad jag känner att tentan kommer fort. Bara tre veckor kvar!

Imorgon har jag en liten föreläsning samt en gruppträff. Se älsk igen och se vad vi gör denna dag istället. Och vet ni vad? Det är allt som jag måste göra denna vecka, jag har inga mer lektioner alls! =D kanske åka till skolan igen om vi bestämmer att vi ska göra grupparbete, men det är ju bara kul så det spelar ingen större roll, jag kan offra mig på det =)

Imponerad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0