Middag

Ska snart iväg till älsk.

Oj så mycket jag har hunnit med idag! Först ut var det jobbet, dubbla pass. Skapligt slutkörd men roligaste biten var när vi skulle breaka tycker jag personligen eftersom jag hör här nu; kan stå med händerna och sedan benen i luften och sen göra en freeze som det heter. Så coolt. Lärde mig det igår kväll samtidigt som jag kollade på idol :P Det var svårt men sen så fattade jag tekniken. Det är inte lätt eftersom 2 av 20 personer klarade det på lektionen idag :P
En skön dusch väntade och sen for jag ner till stan där Ella, Nikolina och Anna satt och fikade så jag gjorde sällskap. Blev inte så värst länge för måste liksom rusa vidare. Men roligt värre att ses. Blir ju inte mycket träffar nuförtiden.

Har haft två timmar på mig att fixa till mig så ska snart till älsk. Middag och andra trevligheter inplanerade =) Längtar. Med andra ord en väldigt bra dag än så länge!

Ikväll då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0