Maxi och Willys klara, nu väntar stan här next.

Shoppingrundan går vidare.

Var borta i Bråstorp, där köpte jag hårfärg på både Maxi och Willys. Maxi hade bara en förpackning kvar av den färgen jag ville ha och jag måste helt seriöst ha två förpackningar för mitt tjocka hår. Då var det bara att springa bort till konkurrenten Willys och ta en förpackning där också. Men nu så sitter jag med två förpackningar så det så =) Kommer ta en runda på stan också för har ju som sagt klipptid men är jäkligt köpsugen, men ska försöka att inte köpa nått, men lite fönstershopping kan jag ju allt ta och unna mig. =)

Allt detta ska i mitt hår imorgon =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

samma hårfärg som sitter i mitt hår just nu :)

2009-10-20 @ 21:36:21
URL: http://tiildalindvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0