Mässa i Kistad

Hela dagen där, från 06.30-20-30.

Klev upp tidigt och klev på bussen. Massa folk när man kom dit och fanns massa att titta på, dock inte för mig så intressant att titta på tyger men scrapbooking. Blev en del inhandlat också så nu kan jag tillverka en massa tavlor! Har sånna bra ideér. Som vanligt så hann mamma inte med att gå på hela mässan men det hann jag och parkerade till och med vid en bänk och chillade lite.

Detta handlades; färg, pärlor, läderarmband, massa blommor som ni kan se och blad. =)

 

Stora glitterblommor.

 

Blommor som jag ska använda mig av till julklappar.

 

Laddade upp armbandet igår, så ska försöka göra typ en kopia fast på Cissis sätt.

 

Massa blad som jag ska ha i en tavla såklart =)

 

Jag parkerade och vilade lite, upptäckte att mina skor ser helt nya ut ;)

 

Mässan.

 

Mässan.

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0