Kan ju lika gärna berätta vad jag ska göra imorgon med

Ja dumt att inte berätta om den dagen när jag ändå är igång.

Skolan som gäller. Massa arbete som väntar. Först en seg föreläsning och sen träffa gruppen för att seriöst gasa på ordentligt med vårt arbete. Förra gången så sa vi att vi sitter till kvällen för att komma så långt som möjligt men det tycker inte jag :P För då tar det ju flera extra timmar innan jag får se älsk. Det vill vi ju inte. Sen så har jag ett gruppmöte på datan med så ja kan jag säga nått mer av att dagen består av gruppmöten eller?

När jag nu äntligen kommer att få träffa älsk så kommer det var underbart. Jag har dessa lustiga pirr i kroppen, man kan ju tro att det är första gången som vi träffas. Varför känner jag mig lite nervös och upprymd på samma gång då? Blivit nykär på nytt igen? Vi kanske inte kommer att göra så mycket imorgon men det spelar absolut ingen roll för min del. Ligga i sängen snacka med hans armarna runtom mig duger lika fint det =) Nu till guldklimpen då - jag får sova med hans armar runtomkring mig under natten också =D Ah det behövs efter hela fyra nätter utan honom.

Mitt charmtroll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0