Imorgon får jag besök på jobbet

Kommer få ett litet snabbt besök på min arbetsplats.

Är alltid minst en kvart där på jobbet innan jag börjar, och vet ni vad? Jag kommer få besök på den lilla kvarten! :D Älsk kommer att titta förbi. Ge mig en kram och några pussar och så. ^^ Men en kvart kommer gå jättefort och så vips så är han försvunnen igen. Sedan får man gå och längta tills den där måndagen... Undra om jag kommer få se en sliten Christoffer imorgon? Fast kan han se mer sliten ut än mig är ju frågan. :P Att sitta uppe med polare och spela dator hela helgen måste ju sätta sina spår... Men vad jag längtar tills imorgon! :D

På eftermiddagen när jag har piggnat till så ska jag ta kontakt med Olle och se vart hon befinner sig i livet. Ska göra mig väldigt fin för att träffa henne :P Platta håret =) hahah nevars gör det inte för hennes skull utan duschar efter jobbet och då måste jag fixa till håret så det torkar fort och då blir det att platta för att hårtorken bara förstör mitt hår :P

Pratade nyss med älsk och han kommer att stanna hela passet samt lite efter sa han :D:D:D Det hade jag inte räknat med! :D


Kommentarer
Postat av: Olle

jo du plattar håret för min skull men anntingen så erkänner du det inte eller så vet du inte det själv hhahah =P

2009-10-03 @ 16:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0