Hur vi spenderade dagen tillsammans

Som sagt så var hela den här dagen tillägnad att spendera tid med älsk.

Vi sågs vid bowlinghallen där sedan en duell tog start. Var ju inget tvivel om att jag fick en underbar start och vann. ^^ Det hade inte älskling räknat med, men som jag hade förvarnat, jag är jättebra i början men skit i slutet så det sjönk rejält där. Men lyckades vinna hela ronden och mitt pris var en fanta exotic! :D Men tyckte det var väldigt kul och vi fick båda strikes men älskling fick mer än mig, plus tre stycken på raken med!


Woho så duktig.


The score.

Kvällen spenderades med att vi körde lite familjespel, cluedo bland annat. Jättekul för jag är så smart på det. Vinner jämt, mamma gör bort sig varje gång och Christoffer kan vi inte säga nått om för det var hans första gång, men han kom tvåa. =) Lite teve, våfflor och sen var det nog inget mer den dagen. Tack för att vi hade en underbar årsdag och tack för kaktusen =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0