Förlåt allihopa

Jag hinner ju inte blogga nått när jag är med älsk.

Ja det är ju mening att jag ska blogga en massa inlägg varje dag, men när jag är med älsk så är ju tanken att jag ska spendera tid med honom. Inte ska jag då sitta och blogga, det blir ju liksom förbjudet att ens tänka tanken. Men ja straffet för det här är ju att alla mina läsare har försvunnit raskt. Har knappt fått några klick idag =(

Efter grupparbetet så åkte jag hem till älsk där vi hade det mysugt och gjorde en massa måste jag allt ta och säga. Spelade en massa spel, gjorde budget osv. Alltid mysigt att få träffa älsk. Idag då så var vi nere på stan för fanns lite ärenden som skulle göras. Älsk skulle få sina linser och jag fick äntligen min foundation och mina rakblad. =)

Nu sitter jag hemma hos mig och älsk finns ute i buschen ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0