Ett kvällsinlägg

Du ska ni få en resumé av min dag.

Klev upp väldigt sent idag, vid 11. Var i princip påklädd och sminkad vid 12. Sket i frukosten och gick direkt på pankakorna (pannkakorna?) vid halv ett. Klev ut till cykeln vid tio över och cyklade ner till Korpen. Fick bli visad allt som gäller när man är receptionist och en massa mer :P Tror jag har allt i huvudet om det han sa men kommer får sitta massor att bara läsa in mig på vad som finns i alla pärmar :P Men tror det kommer att bli kul. På tisdag så ska jag få bli testad och se hur det fungerar över en riktig dag =) Och sen så är jag klar för att sitta själv på helger =)=) När jag var klar så cyklade jag hem till mig igen med sällskap av älsk. Vi lagade mat och sedan åkte till Vadstena där jag skulle supporta pappa lite på jobbet. Vi fick se två föreläsningar som faktiskt var ganska så roliga av Paulo Roberto och Rune Larsson. Men kände i alla fall av att man fick träsmak i baken och att jag blev äcklad när en gubbe pillade på alla frukter på fruktbordet så jag ville inte äta och få en bassa baciller. Nu sitter jag i sängen och ska ta mig ann optimal marknadskommunikationsboken, bara 100 sidor kvar nu =)

Detta har gjorts idag.


Kommentarer
Postat av: annika

fin blogg

2009-10-23 @ 08:03:34
URL: http://aeme.blogg.se/
Postat av: Ronja

Haha, du har liksom tagit över mitt gamla jobb alltså? ;)

Tjaa, jag är nöjd med efterträdaren kan jag säga ^^

2009-10-25 @ 22:27:26
URL: http://ronjae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0