Ett inlägg på G

Dags för bloggning!

Er favorit tillbaka igen och bloggar om nått nytt ;)

Jag är förändrad, hur ska ni känna igen mig? Jag har ju blivit en mörkare brunett! Tror det blev bra, har inte orkat fixa till håret nått idag men när jag får leka imorgon med plattången och locktången så kommer nog de se bra ut och då ska jag lägga upp en bild på resultatet.
Jag har sett en föreläsning idag som nu vidare har blivit dagens beting men inte längre! Har sett alla tio. Men gäller nu att få in allt i huvdet som jag har antecknat istället. Det som består av dagen är att se lite teve och läsa bok. Ska nog försöka se klart Terminator serien idag, vet att jag inte kommer att lyckas men ville ta och ljuga lite för er ;)
Imorgon är det dags att göra entre som receptionist. Ja eller ska få en intruduktionskurs :P Jag är ju inte färdigutbildad precis. På kvällen sen har jag blivit tvingad att se på Paoulo Roberto eftersom det är order från pappa :P Här lever jag i den hårda tiden då herrn i huset bestämmer.

Detta var kort och gott det som sker inom 24 timmar.

Fast måste säga att det passar mig =)


Kommentarer
Postat av: julia

Gud va fin blogg du har, allt bra? :)<3

2009-10-21 @ 19:09:04
URL: http://juliahjarthner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0