En lång dag

Känns inte bra att jag har fått vara en lantbrud idag.

Det var ett litet kalas ute i stugan för att fira av både mamma och pappa. Det bjöds på både mat, tårta och tungt arbete. Båt och brygga skulle upp ur vattnet i det kalla vädret. Men tur att man har räven på huvudet ;) Vid fem sen så åkte vi hem till Christoffer där vi lagade lite mat och såg något konstigt teveprogram på MTV där tjejen skulle välja kille beroende på hur de masserade henne, hur bra de liknade hennes stön vid en orgasm och en annan massa sjuka grejer :O Det var bara allmänt lustigt. Nu är älskling på jobbet och han kommer komma hem runt halv tre ikväll och då kommer jag antagligen att sova :P Han har heller inte mobilen med sig utan jag får klara mig helt själv ikväll. =(

Tur att jag hade räven på huvudet som värmde mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0