En dag, men inte vilken dag som helst

Tisdag? Vad kan hända på en tisdag?

Tusan så tidigt man var tvungen att gå upp idag då. 06.30 men försov mig så att det blev att skynda på lite för jag hade seminarium på skolan klockan åtta. Där så gick det bra men vi fick inte såga den andra gruppen så mycket som vi ville för att Hanne avbröt oss. :P
Åkte hem och plockade upp mamma och vi åkte ner till stan. Fick en mössa och strumpor av mamma =) Men sen så tittade min pingla förbi och kändes bra att få skvallra av sig lite. Tog en promenad hem till mig och var ensam hemma tills jag skulle till jobbet. Första dagen på jobbet som praktikant :P Var ju meningen att jag skulle gå med en tjej men nej blev sätt dig på stolen och sen fick jag sköta mig själv :P Hade inte koll på nått i början men efter ett tag så hängde jag med. Men jo det var kul och gick bra och gjorde inte bort mig nått så :P Känner mig nog redo för att inta bygget helt själv ^^
Nu så har jag kommit hem (21.00) och har duschat och nu bara mys inför datan som gäller.


Kommentarer
Postat av: Lia ☆ Keep it real

Haha hjälp, jag skulle bli jättenervös av att inte ha någon handledare första dagen :P Men tur det gick bra ändå för dig :D

2009-10-27 @ 23:25:30
URL: http://wazup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0