Ja man måste ju göra nått annat samtidigt som man har gruppmöte

Frågor för hela slanten.


Vad heter du: Cissi


Hur gammal är du: 19 år

Hur många har du kramat: En massa olika personer

Hur många har du pussat: 5 personer


Hur många har du kysst:  4 personer


Har du haft sex: Jo det blir ju så att man har det till slut.

Hur många gånger har du haft sex: hahah jo visst, jag räknar ju alla gånger.


Hur gammal var du första gången: 18 år

Hur många har du haft sex med: 2 personer

Ålder på de du har haft sex med: 19 och 24 år.

Senast du hade sex: Kvidevitt*


Med vem: gissa =)

Senast du krama någon: två dagar sen.

Vem: Älsk

Senast du pussa någon: Älsk.

Vem: Älsk.

Senast du kysste nån: Älsk.

Vem: älskling

Vem fick du senast en komplimang av: Oj ja måste nogha varit Älsk på den punkten med.

Vad sa personen i fråga: Minns tyvärr inte....


Vart köper du dina kläder? I den affären jag ser nått snyggt i men älskar New Yorker :P

Schysst film du sett nyligen? Hmm senaste jag såg var Knowing men den var lustig i slutet.


Hur bor du just nu? Hemma på Brinken


Trivs du med hur du bor? Jo fast bättre om man kan få bo själv.

Övrigt att tillägga? Hahah ja inte vet jag.


Vad köpte du senast? Foundation, rakhyvlar och saker på apoteket.

Hur länge sov du inatt: 9 timmar.

När ska du gå o lägga dig ikväll: Tidigt faktiskt, jobbar och har massa att göra imorgon.


Vad åt du senast: Mandarin.

Vad gjorde du för tre timmar sen: Sov i min säng.


Vem skrattade du åt senast: Åt? Jag skrattar med.


Är du kär: oerhört <3


Hur gammal är du om fem år? 24 år

Vem var den sista du träffade? Mamma.

Hur lång är du? 159 cm

Vilken var den senaste film du sett? Knowing.

Vem ringde du senast? Älsk.

Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till Älsk. Älskar dig till 100% älskling.


Vad är dagens planer? Tänka. Jobbet, lördagen, packa, studera, måla osv.

Föredrar du att ringa eller skicka sms? hmmm sms tror jag.


Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta.


När såg du senast din mamma? Igår kväll.


Vilken ögonfärg har du? Bruna.


När vaknade du idag? Nio, gruppmöte på datan.


Har du någon gång hittat en katt? Nej men sett.


Vilken är din favoritplats? Alla platser där älsk finns.


Vilken plats föredrar du minst? Tandläkarstolen.


Var tror du att du befinner dig om tio år? Inte allt långt ifråån Motala. Egen lägenhet som jag forhoppningsvis delar med någon och en dotter =)

Vad skrämde dig som barn? Mardrömmarna.


Vem fick dig att skratta senast? Älsk.


Är du för ung för att äga vinylskivor? hahah ja.


Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar! Love it! Finns inget bättre än att ligga i sängen nu och svara på det här.

Sover du med eller utan kläder på dig? Typ naken, kläder jobbigt och ivägen.


Hur många kuddar har du i sängen? 1 som jag sover på.


Hur många landskap har du bott i? Dalarna, Östergötland


Har du någon gång spytt på fyllan? Nej nej.


Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor.


Är du social? Ja =)


Vilken är din favoritglass? Carté dor, Colaglassen.


Vad skulle du göra om du vann en miljon? Oh bygga mig en lägenhet med en stor walk in garderob.


Tycker du om kinamat? Friterade tigerräkor! :D:D


Tycker du om kaffe? fy fan.

 

Vad dricker du till frukost? Mjölk.


Sover du på någon särskild sida? upp och ner, höger vänster, mage rygg.


Kan du spela poker? jo någolunda.


Tycker du om att mysa? hihih ja =)


Är du en beroendemänniska? neh inte längre tror jag, ramlösa var jag beroende i ett tag.


Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej.


Vill du ha barn? Dotter =)


Kan du några andra språk än svenska? Engelska, spanska, (tyska) teckenkommunikation.


Har du någonsin åkt ambulans? Nej.


Föredrar du havet eller en pool? Pool.


Vad spenderar du helst pengar på? Kläder (a)


Äger du dyra smycken? Neh.


Har du någon gång testat narkotika? Nej tack.


Vad var det senaste du stoppade i munnen? Tandborsten.


Vem är den roligaste människan du känner? Hahah ja gud så jag känner många roliga =)


Välj ett ärr på din kropp? Pannan, slog huvudet i ett glasbord.


Vad har du för ringsignal? Biltuta.


Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja mamma har tydligen sparat lite.


Flirtar du mycket? Haha har redan flirtat in mig hos älsk.


Vart togs din profilbild för din blogg? Hemma hos Linnea.


Kan du byta olja på bilen? Ja.


Har du fått fortkörningsböter? Nej.


Vilken var den senaste bok du läste? Optimal marknadskommunikation.


Läser du dagstidningen? Ett måste.


Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.


Dansar du i bilen? Får inte plats för det.


Vilken radiostation lyssnade du på senast? Mix megapol - den jagade!! :D:D


Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Marknadsföring.


När var du i kyrkan senast? Avslutningen i nian :P


Vad skulle du vilja göra nu: Sitta på middag hos älskling på Lör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0