Början av veckan

Kommer en liten planering inför vad jag ska göra på tisdag i alla fall.

Om det inte dyker upp nått annat så ska jag åka till min släkt. Vi ska plocka med oss en massa grejer för det blir pyssel pågång. Hahah ja jag har en väldigt pysslig släkt plus mamma :P De brukar ha små träffar där de gör ett kort (för det är vad som hinns med) för resten av tiden går åt att de dricker kaffe och pratar en massa strunt. Men jag ska i alla fall jobba, för om jag verkligen koncentrerar mig på en sak, plus att det inte finns så mycket mer att göra där så kommer jag nog hinna bli klar. Kan inte hålla på med den i evigheter, har redan suttit i två månader med den. Måste börja på andra tavlor nu eftersom det ska ges bort en massa i julklapp.



Kommentarer
Postat av: ella

men jag då??? hallå ?? vill ju oxå vara med er och pyssla juu :_(

2009-10-05 @ 18:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0