Bloggen är normal igen

Vilket bestyr för att ändra några småsaker.

Jag tror det tog mig tre timmar att få ordning på bloggen. Skulle ändra till en lite snyggare design i menyn. Men det visade sig att ett jobbigt svart sträck aldrig ville försvinna och jag som är så pedantisk klarar inte av att inte det ser perfekt ut så jag gav aldrig upp. Men visade sig vara en lätt lösning på problemet som jag upptäckte efter de där tre timmarna senare och så wips så försvann det =) Nu har jag fixat till lite snyggare och har bara en annan liten sak kvar som jag stör mig på med min blogg. Det är nämligen huvudrubriken som ser så ful ut. När jag har kommit på en bra lösning för den så kommer jag ta tag i den med.

Tre timmars projektet :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0