Bara för att jag har världens bästa pojkvän

Detta kommer bli ett långt inlägg.

Vilken underbar mysig kväll vi hade. Allt var perfekt. Ja var ska jag börja? Får ta det steg för steg tror jag. Började med att jag plingade på dörren. I kockkläder stod älsk och hälsade mig välkommen. Kommer ut i köket och där är det dukat med rosor och ljus. Vi började hugga in på förrätten och jag fick äntligen känna den goda smaken på mina läppar av en kall smirnoff ice =D Gosh vad jag älskar den drycken. Till förrät var det ett bröd som jag fortfarande inte kommer ihåg vad det hette men det var med massa soltorkade tomater och oliver. Jättegott. Tillsammans så stod vi och rörde i grytorna för att fixa till huvudrätten. Älsk gick in verkligen på att göra drinkar där han doppade kanten på glaset i socker och allt. Huvudrätten var jättegod, kinesiskt inspirerat med kyckling, wook och ris. Tog en liten vilopaus med supernatural i bakgrunden. Senare på kvällen så blev det efterrätt med massa frukt och G-Force. Fan vad tröga folk verkar vara att de tror att de är hamstrar. De är ju marsvin! Så det så. På nått konstigt höger föll vi ur sängen (hahah tolka inte detta fel nu) men älsk slog ut min smirnoff så allt kom på golvet istället. Snyft. Nej men herregud jag har ju glömt en jätteviktig sak!!!!! Efter maten hade älsk en överraskning! Ett bad med rosblad i och en massa massa tända ljus! Åh det var så mysigt. Vi låg där och hade det varmt och skönt. Sen så tror jag det var allt som hände eftersom jag somnade och förhoppningsvis älsk också, men jag somnade först :P Tack för den mest perfekta kvällen jag haft på länge! Puss!

Idag så vaknade vi upp och har inte gjort något märkvärdigt. Lite lunch och sen så cyklade jag hem där jag nu bara har hunnit med att kolla min dator lite. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Sugen på att se lite serie. Typ terminator som är så spännande. Ha lite söndagsmys ni vet. En dusch är inplanerad med samt ett kapitel i marknadsföring är givet. Borde se en föreläsning med fast orkar jag? Finns lite annat skoj på teven ikväll bland annat hål i väggen och parlamentet som man kan chilla med. Massa sms med älsk får man ju hoppas på också.

Det blev denna sen i alla fall =)

 

Christoffers flickvän =)

 

Mys =)

 

Brödet och vår förrätt.

 

Älskling i skjorta och slips =)

 

Den kinesiska huvudrätten.

 

Drinkar =)

 

Kan ju inte bli mer romantiskt. Bevis på att vi badade med rosenblad.

 

Det var ljus överallt.


Kommentarer
Postat av: Lijna

Så mysigt ni verkar ha haft det :) Det är så härligt att rå om varandra så!

Postat av: Malin

Sv; tack så mycket ^^

2009-10-18 @ 19:36:20
URL: http://malinjennywestman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0