Aldrig garvat så mycket

Haha gud igårkväll alltså.

Usch så vi garvade älsk och jag. Det gick inte att sluta! Men egentligen är ju detta inget att skratta åt, detta skedde:
Älsks glasögon låg på golvet fast under en kudde. När älsk skulle resa sig klev han på kudden, ovetande att glasögonen låg där. Jag sa att du vet att dina glasögon ligger på golvet va och du klev inte på dem? Han lyfte lite på kudden och tog upp dem, men ja dem var mos. Jag säger "Älskling, dom ser ju helt fuckade ut jue!" Han tog på sig dem och ja det såg sjukt fult ut, helt böjda och allt. Sedan skulle älsk rätta till bågarna genom att böja på dem och då går de sönder och glaset trillar ur. Cissi och älsk garvar ännu mer. Hahah jag garvar fan nu när jag skriver det här :P Men det var ju inget kul för det kommer ju att kosta pengar =( och har skuldkänslor eftersom jag visste att de låg på golvet, skulle ju flyttat dem såklart... =(

Are them broken or can we bring the to life again? =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0